Avatar billede mrdj82 Novice
04. juni 2009 - 08:51 Der er 8 kommentarer

Download

Hvilke programmer er nu oppe i tiden, som er sikre ?? Skal jo selvfølgelig kun bruges til lovlige hjemmelavede sange og videoer, samt tekster !!  :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 09:15 #1
har du prøvet det her

http://youtubedownload.altervista.org/

m.v.h
Avatar billede snowball Novice
04. juni 2009 - 09:52 #2
Indlæg fra "mrdj82" skrevet tor. d. 04. juni 2009 kl. 09:33:25 er blevet fjernet.

Eksperten er ikke stedet som hjælper med piratkopiering! Undlad venligst spørge om den slags, tak.
Avatar billede j3ppah Novice
04. juni 2009 - 10:18 #3
snowball, har han netop ikke gjort klart, at det kun skulle bruges til shareware / lovlig matteriale, som ikke er copyrightet?
Avatar billede snowball Novice
04. juni 2009 - 10:20 #4
j3ppah: Jo, i hans spørgsmål, men i den kommentar jeg fjernede nævnte han at programmet også godt måtte kunne hente "ikke helt lovlige ting".

Det er intet i vejen for at spørge om og hjælpe med P2P programmer generelt, men den pågældende kommentar var direkte ment på piratkopiering - derfor blev den fjernet.
Avatar billede j3ppah Novice
04. juni 2009 - 10:26 #5
Ahh, okay :)... var bare fordi jeg lige læste hans første indlæg, og kunne ikke se det andet, så det gjorde jo lige at jeg blev i tvivl om hvad der skete :)

Jeg trækker min protest tilbage!!!

Roger&out
Avatar billede jps6kb Novice
04. juni 2009 - 11:26 #6
Alle programmer er sikre til dit formål - i og med, der er tale om materiale, som gerne må deles. Så bare kast dig ud i det. ;-)
Avatar billede j3ppah Novice
04. juni 2009 - 11:35 #7
Du kan jo eventuelt bruge torrent's, da flere og flere kunstnere er begyndt at frigive gratis albums, med tanke på at hvis lytteren kan lidt musikken, kan de vælge at donere penge.

se eksempelvis http://newz.dk/kunstner-misbrugt-under-tpb-sag#new

Er selv fan af utorrent som torrent klient, men der er mange at vælge imellem.