Avatar billede aloc-dk Nybegynder
03. juni 2009 - 11:22 Der er 1 løsning

Brugeren skal selv tegne kryds i checkboks

Hej Eksperter!

Jeg sidder og arbejder på et banner hvor brugeren selv skal kunne sætte kryds i en checkboks med en hånd der holder en blyant.

Jeg har selv formået at få hånden til at tegne når man klikker og stregen der bliver tegnet kommer fra blyantspidsen osv osv.

Mit spørgsmål går på hvordan i synes det resterende forløb bør løses:

Jeg har 3 afkrydsningsbokse. Når brugeren har krydset af i en boks skal han på en eller anden måde sendes videre i banneret til en ny frame/MC/whatever. Der vil selvfølgelig så være 3 forskellige steder at sende brugeren hen, et sted for hver boks.

Hvordan løses det mest elegant? Det nytter jo ikke noget at sende brugeren videre så snart der bliver tegnet noget, så måske der skal laves en form for delay efter der er blevet tegnet i boksen?

Det skal siges at jeg ikke er særligt skilled hvad actionscript angår, hvorfor i meget gerne må komme med kodeeksempler til at understøtte jeres forslag :)

På forhånd tak!
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
04. juni 2009 - 09:43 #1
Jeg fandt selv en løsning..