Avatar billede tylzen Nybegynder
02. juni 2009 - 12:09 Der er 5 kommentarer

Reparation af USB kabel.

Jeg har lige talt med Wacom's support.
Og de siger jeg kan udskifte mit defekte kabel med hvilket som helst kabel.
Så jeg ville høre om hvor man kan få lavet sådanne indgreb, helst i nærheden af Aalborg. (Eller i Aalborg.)

Mvh Christian
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
02. juni 2009 - 15:13 #1
I hvilken enhed?
Avatar billede tylzen Nybegynder
02. juni 2009 - 15:19 #2
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41V3ZK5G46L._SL500_AA280_.jpg

Wacom Sapphire.

Det er enden af USB kablet som isættes PC'en som indeholder en løs forbindelse.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
02. juni 2009 - 15:22 #3
jeg vil tro enhver elektriker med respekt for sig selv burde kunne løse det.

Køb et USB kabel til f.eks. en printer og så betal en elektriker til at lave en splejsning af det nyindkøbte stiks ende med din "wacom sapphire"s stik.

Pris, ca.
USB kabel:  50 kr.
Elektriker: måske 200 kr. sort?
Avatar billede tylzen Nybegynder
02. juni 2009 - 15:28 #4
Nu leder jeg gerne efter nogen som vil yde denne service og har kabler tilrådighed, og yder en garanti at de kan ordne det.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
02. juni 2009 - 15:40 #5
og jeg foreslår at hvis du ikke finder nogen idag herinde, så tager du telefonbogen og starter fra en ende af...