Avatar billede falkevej Juniormester
29. maj 2009 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Brug Gmail i Outlook

Det burde være så let og alligevel er det så svært.
Forsøger at får overført Gmail til outlook. Noget af det går meget godt nemlig at modtage.
Derimod kan jeg ikke få outlook til at sende. Har forsøgt mig med googel vejledning ... virker ikke. Har prøver lidt andre ....også uden held.
Så nu er håbet lagt over i en af jer. Det er min overbevisning at det nok bare er mig som lever en lille fejl men med utorlig stor skade til følge.
Håber på hjælp
29. maj 2009 - 18:20 #1
M$ Outlook Express ? Version ?
M$ Office Outlook ? Version ?
29. maj 2009 - 18:20 #2
Avatar billede osigaard Nybegynder
29. maj 2009 - 18:31 #3
Avatar billede falkevej Juniormester
31. maj 2009 - 10:13 #4
Kanon nu virker det.Tak. Øh kan ikke helt huske hvad og hvorfor og det er vil også lige fedt for det virker.
Så skal vil lige have fordelt lidt point
31. maj 2009 - 11:22 #5
Hvad blev så pointen ?
RTFM *S* ?
Avatar billede osigaard Nybegynder
31. maj 2009 - 11:42 #6
et svar