Avatar billede ceacer Praktikant
28. maj 2009 - 13:06 Der er 8 kommentarer

Skifter mellem analog, digital og HDMI

Min skærm skifter hele tiden billede mellem analog, digital og HDMI når jeg starter min pc og den stopper så som regel når den rammer digital, da det er den måde jeg bruger. Nogen gange bliver den dog ved med at skifte mellem de forskellige signaler uden at finde frem til et billede og den skifter således bare mellem sort skærm fra de forskellige signaler.

Hvordan forhindrer jeg alt dette? Jeg har opdateret med den seneste driver.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
28. maj 2009 - 13:12 #1
det bliver nok svært, da det er selve skærmen der står og føler på dine inputs, og der hvor den får signal fra bliver den aktiveret, så egentlig burde der ikke være så meget at gøre, medmindre din skærm har noget " auto sense " du kan slå fra, hvilket jeg tvivler på.
Avatar billede ceacer Praktikant
28. maj 2009 - 13:27 #2
Det er en Samsung T240 hvis det hjælper noget? Jeg har lige formateret min pc og det var ikke et problem før formateringen.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
28. maj 2009 - 13:28 #3
har du en knap på din skærm der hedder "source" eller ligne? - det virker på min samsung 206bw, hvis jeg stiller mit signal til digital så forbliver den der.
Avatar billede ceacer Praktikant
28. maj 2009 - 13:32 #4
Ja det har jeg faktisk. Jeg prøver den lige og ser om det hjælper.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
28. maj 2009 - 14:11 #5
du skriver bare når du har testet.
Avatar billede ceacer Praktikant
02. juni 2009 - 23:37 #6
problemet blev ikke løst ved den løsning. :(
Avatar billede Urbanovich Nybegynder
30. september 2009 - 13:47 #7
Jeg har et lign. problem. Skete efter min computer crashed i et spil og skærmen bare viste en hel masse lodrette streger uden at reagerer på noget, så jeg genstartede. Men så da jeg tændte igen, forblev skærmen sort og stod osse bare og skiftede mellem analog/digital.

Jeg har en Samsung 226bw. :/
Avatar billede ceacer Praktikant
30. september 2009 - 15:35 #8
Min har fortsat problemet selv om der nu går længere tid inden det sker. Den kan køre op mod en time og så går skærmen i sort og den skal genstartes hvorefter der ingen problemer er. Men det er meget frustrerende, da jeg ikke kan nå at gemme de ting som jeg er i gang med. Håber derfor der er nogen der har en ide?