Avatar billede hojben Novice
27. maj 2009 - 00:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ekstern cover til sata

Jeg mangler et eksternt cover til en sata disk på 1 tb.. synes jeg render mod muren hele tiden.. det er en 3.5" disk.
Avatar billede hojben Novice
27. maj 2009 - 01:44 #3
den skal understøtte 1 TB. har desværre fået købt en der ikke understøtter det.
Avatar billede justrace Novice
27. maj 2009 - 12:16 #4
Hvad skal den bruges til, altså harddisken?
Avatar billede hojben Novice
27. maj 2009 - 12:23 #5
skal ha hevet data ud fra den og tjaaee bruges som alle andre eksterne diske..
Avatar billede justrace Novice
27. maj 2009 - 12:26 #6
En løsning som denne kunne måske bruges: Gå ind på http://www.shg.dk og harddisk tilbehør, og vælg Dockingstation. De kan både bruges til 2,5" og 3,5".
Avatar billede hojben Novice
28. maj 2009 - 02:05 #7
Desværre oplyser de ikke om deres varer understøtter 1 TB.. gider ik købe katten i sækken een gang til ;)
Avatar billede justrace Novice
28. maj 2009 - 08:07 #8
Nu tror jeg at det med størrelsen, er noget med varmeudvikling at gøre, og ikke om boksene kan klare de store harddiske.

Men jeg har kontaktet shg.dk, og regner med svar hurtigt.

Jeg har selv en USB-udgave af en Dock, og den kører fint med 1 TB diske. Men for pokker det tager tid med USB, men havde ikke eSATA da jeg købte den.
Avatar billede justrace Novice
28. maj 2009 - 14:37 #9
Jeg har fået svar tilbage fra shg.dk, og de siger der ikke skulle være noget i vejen for at bruge op til 2 TB diske, og bekræfter det med varmeudvikling i USB-kasserne. :)
Avatar billede hojben Novice
29. maj 2009 - 09:21 #10
Tak skal du ha Justrace.. smider du et svar? Har selv kontaktet shg og fundet ud af hvad jeg skal bruge :)
Avatar billede justrace Novice
29. maj 2009 - 12:10 #11
Jo da, og den er jo på mange måder mere anvendelig, da man kan have en stak løse HDD til at ligge til forskellige backups, og images.

Held og lykkke med den. :)