Avatar billede phiber84 Nybegynder
26. maj 2009 - 16:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

FTP Server

Jeg har ikke fast ip adresse og kan derfor ikke få in ftp server op at køre.. Jeg har tidligere brugt noget som hedder: Dynu basic client. Men det virker ikke mere. Så jeg tænkte på om nogen kender et lignende program(gratis) som tildeler min ftp server et domæne som virker selvom jeg ikke har fast ip?
Avatar billede double-g Juniormester
26. maj 2009 - 16:38 #1
mener du noget a'la http://dyndns.dk/ ?
Avatar billede phiber84 Nybegynder
26. maj 2009 - 16:55 #2
Lige præcis
Avatar billede Cars10 Praktikant
26. maj 2009 - 18:02 #3
Hvis du har en router der understøtter Dynamic DNS kan du opsætte det der så slipper du for at installere klienten
Avatar billede Cars10 Praktikant
26. maj 2009 - 18:02 #4
jeg har brugt http://www.no-ip.com/ virker også fint
Avatar billede phiber84 Nybegynder
27. maj 2009 - 14:25 #5
Min router understøtter Dynamic DNS og tak for hjælpen. Hvordan er det lige at jeg giver point?
Avatar billede Cars10 Praktikant
27. maj 2009 - 17:16 #6
Du venter på at jeg og double-g lægger et svar :-) og så sætter du et flueben i accepter svar (gule indlæg)
Avatar billede double-g Juniormester
27. maj 2009 - 19:10 #7
Det var lige nøjagtig det jeg ville have sagt :-)