Avatar billede plausten Juniormester
26. maj 2009 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af konti i outlokk 2003

Hej

Jeg har en bærbar der er gået nedenom og hjem, men harddisken fejler ikke noget, det er lykkedes mig at få overført PST filen med alle mail's kalende og kontakter, men mine mail konti mangler jeg også at få over, kan nemlig ikke lige finde de data jeg skal bruge, hvor eller i hvilken fil gemmer outlook de oplysninger

håber i kan hjælpe

på forhånd tak
Avatar billede lx2ba Novice
27. maj 2009 - 00:22 #1
HEJ! Jamen er det ikke bare:
C:\Documents and Settings\[bruger_navn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
hvor det drejer sig om den nyeste udgave af *.pst filen?
Jeg mener, at DEN pst fil indeholder alle oplysninger om kotoen ;<)
Men hvis det drejer sig om at OPRETTE en "ny" konto, så sker det jo gennem ;
Outlook > Menu - Funktioner > Indstillinger > Faneblad: Konfiguration af e-mail > klik [Knap]: Email-konti... >  ... hvor du så indsætter dine data for udbyder server konto oplysninger - indgående (f.eks.: pop3.mail.dk) - udgående (f.eks.: asmtp.mail.dk) hvor eksemplerne angiver udbyder: TDC adsl konto ;<) så mangler der bare dine "logon oplysninger! ;<D God fornøjelse!
Avatar billede kim Nybegynder
28. maj 2009 - 15:00 #2
C:\Documents and Settings\xxx\Application Data\Microsoft\Outlook

Her tager du

.dat
.srs
.xml
.nk2
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2009 - 17:20 #3
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP100669141030.aspx

Jeg er lidt i tvivl om adgangskoden kommer med?

kim >> Er du sikker på det?