Avatar billede babbelutten Nybegynder
26. maj 2009 - 13:25 Der er 7 kommentarer

MS Project 2007 og MS Exchange 2003

Kan disse to programmer arbejde sammen?

Vi har i forvejen Exchange 2003 og de (firmaet) vil ikke opgradere til 2007 eller have noget andet server program.

Håber det giver mening

Lou
Avatar billede supertekst Ekspert
26. maj 2009 - 14:20 #1
Har I prøvet?
Avatar billede babbelutten Nybegynder
26. maj 2009 - 17:41 #2
Nej vi har ikke prøvet endnu - det er et stort firma, og dem som står for selve itafdelingen virker ikke så optimistiske før jeg med sikkerhed kan fortælle, at de to ting godt kan sammen
Avatar billede supertekst Ekspert
26. maj 2009 - 17:48 #3
Har I kontaktet Microsoft / søgt på www.Microsoft.. de må vel kunne be/af-kræfte dette.
Avatar billede babbelutten Nybegynder
27. maj 2009 - 08:55 #4
Jeg har bare på fornemmelsen at, det tager evigheder at få svar fra MS, så det er derfor jeg er herinde og spørge ;)
Avatar billede supertekst Ekspert
27. maj 2009 - 09:06 #5
Har I en forhandler - så prøv der...
Avatar billede hellstern Nybegynder
27. maj 2009 - 11:05 #6
Hej,
Jeg har lige et par opklarende spørgsmål.

Når du skriver Project 2007, mener du så "desktop" udgaven af Project 2007 eller er vi over i en Project Server løsning?

Hvis det er "desktop" udgaven af Project 2007 der er tale om så vil det jo kun være muligheden for at sende e-mail. Hvis i har brugt funktionen "Samarbejde" er denne fjernet i 2007 og lagt over på server delen.

Hilsen
Tue Hellstern
www.F1-support.dk
Avatar billede babbelutten Nybegynder
10. juni 2009 - 13:38 #7
Project server løsningen kan ikke lade sig gøre, da det vil overbelaste MS exchange serveren 2003 (siger de).
Så løsningen må så bare være, at vi gemmer filerne på vores fællesdrev, og så skal man komme ind i projektet den vej.