Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvor er outlook?

hej

Kom til at afinstallere office 2003.

Jeg kan ikke lige finde mine cd'ere, men ved de er et sted.

men skidt med det bortset fra at outlook jo er en del af pakken og det havde jeg ikke lige tænkt på.
Så nu virker min mail ikke...

Men jueg formoder at jeg kun har slettet programmet og vel forhåbentlig ikke mine mail filer (puh...sidder og sveder :-)
Avatar billede pade2204 Nybegynder
24. maj 2009 - 21:25 #1
det ligger vist her:
AppData\Local\Microsoft\Outlook\archive.pst
24. maj 2009 - 21:26 #2
... jeg har ikke oplevet at en standard afinstall af Office 2003 OGSÅ napper dit mail arkiv...
Søg efter *.PST - også i system/skjulte mapper/filer. Der er det hele ...
Avatar billede ianp Nybegynder
24. maj 2009 - 21:42 #3
Outlook.pst gemmes i mappen <drev>:\Documents and Settings\<bruger>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.

Her burde du kunne finde og gemme dine filer og så tilføje dem igen når du har geninstalleret office..

søg evt. på PST.filer
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 22:29 #4
takker... send svar alle 3