Avatar billede 08460846 Praktikant
23. maj 2009 - 21:05 Der er 2 kommentarer

Problemer med tekst

Hej!!

Kan nogen hjælpe med følgende problem!!!

Jeg har konverteret en wmv fil med programmet convertXtoDvd3
og har det problem at teksten kun står med en linie og mangler
halvdelen af den underste
Jeg har lagt en vhs film ind via en Easycap konverter i moviemaker
og derfra kom kun teksten med en linie og den undetste kun lige kunne skimtes!

Hvilken fejl begår jeg!! Håber nogle blandt de mange der besøger experten er et lys der kan kaste et god ide frem!!!

Tusind tak på forhånd

Birger Pedersen
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2009 - 21:09 #1
Det er der sikkert, men det er godt nok en skidt kategori du har valgt at stille dit spørgsmål i.  :-)

denne kategori er beregnet til forslag omkring Eksperten......
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2009 - 21:09 #2
Hvorfor denne kategori?
"Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.