Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 16:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alternativ E-mail i msn

Hejsa folkens!

Jeg har Windows Live Messenger version 2009.
Jeg vil gerne bruge min nye e-mail som ikke er en hotmail istedet for så jeg kan lukke den gamle ned men umiddelbart kan jeg kun "tilføje en alternativ e-mail" og dermed ikke slette den gamle.

Jeg ved man kan få det til at lade sig gøre da min far har gjort det engang men desværre ikke kan huske hvordan.

Håber i kan hjælpe:)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. maj 2009 - 16:32 #1
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 18:04 #2
Nu vil den så bruge outlook som mailboks er det normalt? og vil den så selv synkronisere alle mails med den oprindelige mailboks?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2009 - 19:12 #3
mjdigital - Når man klikke på dit link kommer man bare til sin windows Live startside - hvad skal man herfra?

Kunne nemlig også godt tænke mig at bruge min "alm" mail adresse...
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 19:17 #4
skrive din almindelige addresse som den øverste hvis jeg fostår det rigtigt det gjorde jeg og det virker.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. maj 2009 - 20:47 #5
Yep øverste felt skriver du din email som du har nu :) og så udfylder du bare videre..

og til toby Outlook bruger jeg også til min og msn sammen med :)

Den laver kun sync med hvad der ligger på pop3 serveren så kræver de stadig ligger på den :)
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 20:52 #6
men så skal jen nok have hjælp til det at sætte den op osv. men skal jeg lave en ny tråd til det?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. maj 2009 - 21:34 #7
Add mig til msn toby :) Så klare jeg den med dig tager mig nogle sekunder.. Gør det for kunder heletiden hehe :)

MJ@MJDigital.Dk <--