Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2009 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Delivery Status Notification (Failure)

Hej eksperter,

Jeg har i et stykke tid med varierende mellemrum (5 min. til flere uger, typisk en uges tid) modtaget mails som nedenstående:

Delivery Status Notification (Failure)

This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
      leave-110971-790717i@mailer1.ihuoasijpkodf.con

[To vedhæftede dokumenter; .dat og .eml]

Hvorfor? Jeg modtager foruden disse meddelelser en smule spam (0-10 mails dagligt), men jeg tror umiddelbart, at delivery failure-problemet skyldes noget andet - måske en bot der udnytter min emailadresse?

Jeg anvender en Hotmail-konto med Windows Live Mail.
Avatar billede mchlbk Praktikant
21. maj 2009 - 18:16 #1
Hvis ikke de angivne mails er at finde i din sendt post-mappe er det spam, sikkert et forsøg på at få dig til at klikke et link.

Hvis de angivne mails er sendt fra din konto er du blevet hacket og skal skifte password.

Det er måske en idé at skifte password under alle omstændigheder...
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2009 - 22:36 #2
Det kan være to ting (sikkert også flere)

Bud 1: Sådan en mail vil du modtage hvis du prøver at sende til en mailaddresse der ikke eksistere.

Bud 2: Dit mail program understøtter ikke/tillader ikke at sende denne type filer.
Det er mine bud men hvis du self plejer at kan sende både den type filer og bare enkelte mail uden vedhæftede filer til den mailaddresse så er det jo ikke mig der har løsninger:)
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2009 - 11:01 #3
Godt, jeg prøver at skifte password og se, om problemet ophører. Tak indtil videre :)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 17:24 #4
Det virkede. Beklager, jeg glemte tråden.