Avatar billede janerusz Nybegynder
21. maj 2009 - 12:15 Der er 2 kommentarer

Images i høj opløsning fra Adobe illustrator til præsentation i Open Office

Hej

Jeg skal have nogle images jeg har tegnet i Adobe Illustrator over i præsentation I Open Office (Powerpoint).

Jeg kan ikke finde udaf af gemme filerne så opløsningen bliver god. Er der nogen der kan hjælpe med dette?

På forhånd tak

MVH

Jane
Avatar billede oersted Novice
23. maj 2009 - 20:58 #1
kig evt i Illustrators export-menu - hvad er kompatibelt med din PowerPoint ?
Kunne f.eks. være den nederste WMF ..

vh
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 18:20 #2
jeg lavede en bordplan, og gemte den i bmp. Opløsnigen var mega høj! og filen fylde også 44 mb. Jeg er meget begynder til illustrator.
Mvh Andreas - http://spilsamling.blogspot.com/