Avatar billede cpuproblem Nybegynder
19. maj 2009 - 20:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 og nettet

Hej..

Har en xbox 360 og har en købt en trådløs netværksadapter så jeg kan afspille mit musik, billeder og film fra min computer. Men ville gerne vide om jeg også kan komme på internettet, altså ved at jeg bare skrive en internetadresse, og så går den ind på den?
Avatar billede MartinBonde Nybegynder
19. maj 2009 - 20:20 #1
Nej det er desværre ikke muligt...
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
21. maj 2009 - 10:16 #2
Ok - tak
Avatar billede MartinBonde Nybegynder
26. maj 2009 - 19:56 #3
Det var så lidt...

/ MaBoNi82
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
13. juli 2009 - 19:26 #4
Er der nogen der ved om det er muligt at sætte sin computer til xbox 360?
Avatar billede MartinBonde Nybegynder
13. juli 2009 - 22:10 #5
Nææ ikke andet end du kan streame ting fra din computer på din Xbox, men ellers ikke... Noget bestemt du ønsker med det?
Avatar billede cpuproblem Nybegynder
16. juli 2009 - 15:22 #6
Ja ville gerne se mine film, som jeg har på computeren på mit tv. Uden at jeg skal brænde dem ned på dvd. Men har ikke noget fladskærm, så ved ikke helt hvilke stick jeg skal bruge.