Avatar billede dotnow Nybegynder
19. maj 2009 - 09:28 Der er 1 løsning

Valg af ny trådløs router

Jeg har pt. en Linksys WRT54GR v. 1,1 som både kører trådløst og med kabel, problemet er at den konstant smider mig af det trådløse.

Jeg har haft fat i Linksys og installeret nyeste firmware (1.18, April 27, 2007) samt prøvet med forskellige kanaler uden dette har afhjulpet problemet så kan kun se det er routeren der driller.

Er der nogen der kan anbefale en god og stabil router?
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. november 2010 - 11:40 #1
lukkes