Avatar billede mirause Nybegynder
18. maj 2009 - 20:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tidsangivelse på billede

Jeg har været på ferie med nogle venner, vi har alle taget digitale billeder, jeg havde ikke stillet mit camera til sommertid, nu brokker vennerne sig over at mine billeder kommer til at ligge forkert når vi blander alle billederne i samme mappe.
Mit spørgsmål er: kan man ændre tiden på ca. 300 JPG billeder, i et hug, så vennerne bliver tilfredse.
Camera: Canon IXUS 860 IS,  Styresystem: Windows XP pro. SP3
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
18. maj 2009 - 20:38 #1
Der er en dansk guide til netop det problem lige her: http://www.pcworld.dk/art/10755
Avatar billede aners Nybegynder
21. maj 2009 - 17:21 #2
Find dig en EXIF Editor og ret datoerne.