Avatar billede cono Nybegynder
08. juli 2001 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vudering af \"Websøg - Finder du det du virkelig søger?\"

Hejsa alle eksperter.
Jeg har lige lavet en ny side (Søgeside) Som hedder \"Websøg - Finder du det du virkelig søger?\"...
Den vil jeg meget gerne have vuderet.
Jeg vil give 20 point til den der kommer med den den bredeste vudering... Altså der skal være om: Design, funktioner, script, brugervenlighed, er den nem at finde rundt i......
Siden er: www.websoeg.dk

Med Venlig Hilsen
Niels
Avatar billede master_nemo Nybegynder
08. juli 2001 - 21:16 #1
den menu minder mig ALT for meget om www.1klik.dk \'s menu.. man må ikke stjæle.. fy skamme...

/MN
Avatar billede cono Nybegynder
08. juli 2001 - 21:18 #2
LOL...
Nej det ved jeg godt...
Men hvad ellers om funktionerne
Avatar billede well_r Nybegynder
08. juli 2001 - 21:18 #3
Det synes jeg også :(
Avatar billede yaief Nybegynder
09. juli 2001 - 13:41 #4
Altså - nu har 1klik vel næppe patent eller rettigheden til netop \"den måde\" ... og folderen der bruges ligner en almindelig win-mappe...

Ellers. Med hensyn til siden ::

Siden er skæv for oven. Der er et underligt tomrum til højre for reklamen - det må kunne gøres bedre så du ikke ødelægger symmetrien.

De er desuden svært at læse den sorte tekst på mørkeblå baggrund - kontrasten er alt for dårlig.

Det virker heller ikke som om der rigtig er noget egentligt design - det hele ligner mest en flok tables der har fået baggrundsfarve.

Din oversigt er okay - men fylder lidt for lidt.

Alt i alt er siden okay - der mangler jo bare en masse indhold. Selve navigationen med links er ganske fin - men det er jo egentligt bare et nyt Jubii du laver??

Men få lavet et egentligt design - find nogen mere spændende og lyse farver.

Mvh
YaiEf