Avatar billede jegharbrugforhjaelp Nybegynder
17. maj 2009 - 14:50 Der er 1 kommentar

Content Scramle System

Hej eksperter

Jeg er interesseret i at brænde en dvd, som jeg har købt. Det kan ikke lade sig gøre, men så har jeg hørt, at man kan købe et program som hedder: Content Scramle System til at afkryptisere koden på min købe dvd. Er der nogle, der har erfaring med det system... eller kender noget, der er bedre?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 16:00 #1
Anydvd kan fjerne krypteringen + meget andet.
http://www.slysoft.com/da/download.html
Dog er det en prøveversion på 21 dage men det er rigtigt godt og man kan jo bare hente en gang mere efter de 21 dage hvis man gider:)