Avatar billede VikingenGreen Nybegynder
17. maj 2009 - 11:20 Der er 1 kommentar

Partitions: Local NTFS/Primary WBFS

Jeg har fået installeret USB Loader 1.5 på min Wii.

Jeg har også partitioneret min WD Mybook 1TB så jeg har 100 Gb til mine wii spil backups MEN:

Inde i WBFS Manager har den også formateret partitionen til wbfs og jeg har lagt spil på osv men når jeg sætter den til min wii og starter USB/SD Loader kan den ikke finde nogle partitioner på min disk! Hverken når den leder efter wbfs eller når jeg trykker "format"...

Jeg har læst mig til at det måske er fordi at min wbfs partition skal være Primary og alle andre Local.
Jeg har gjort wbfs Primary MEN jeg kan ikke gøre min anden partition (resten af harddisken) local...
Dvs den vil gerne genstarte for at gøre det men når den skal convertere min partition i det der "Win/DOS miljø" så laver den fejl da USB disken ikke er initialiseret...

Jeg har VIRKELIG søgt nettet tyndt i håb om at finde hjælp.
Jeg vil jo meget gerne bevare resten af min 8xx GB da det er alle mine film, spil, programmer osv og jeg kan ikke bare lave backup for jeg har ikke så meget plads på mine andre harddiske

Hvis det virkelig ikke er muligt at lave dual partitions (Local NTFS/Primary WBFS) på USB disk skal jeg desværre nok ud og have en ekstern mere...

I dette tilfælde kan i så anbefale en god disk?
Jeg tænker at i stedet for ekstern strøm kan man så ikke få med dual usb stik (ligesom nogle eksterne brændere)?
Avatar billede rodey76 Nybegynder
09. november 2009 - 23:38 #1
Du har ik søgt godt nok.. :)

Tag et kig på www.WIISOFTMOD.DK