Avatar billede patrickbeck Nybegynder
16. maj 2009 - 00:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

database udtraek med se message, slet profil, sog profil navn og alfebel af alle profiler opdale i mand/dame

jeg har det her dating site og i admin delen er der stort set ingenting og ville gerne have mulighed for at kunne se beskeder i en profils inbox hvis der klager og slette profil.

det at kunne finde denne profil er en anden ting.
Ville gerne kunne soge paa brugernavn, se alle profiler opdelt i enten mand eller dame efter valg son vises i alfebel orden.

Alle mine sider starter saadanne her:

<%@ Page Language="VB" debug="true" %>
<%@ Register TagPrefix="HookupUC" TagName="AdminHeaderControl" Src="header.ascx" %>
<%@ Import Namespace="System.Configuration" %>
<%@ Import Namespace="System.Data" %>
<%@ Import Namespace="System.Data.Odbc" %>
<%@ Import Namespace="System.Web.Mail" %>
<script language="VB" runat="server" src="../inc/ProcessLogin.vb"></script>
<script language="VB" runat="server" src="../inc/ProfileTranslator.vb"></script>
<script language="VB" runat="server">
Dim blnHasRecords As Boolean = false
Dim MutualFavorite(1) As String
Dim aryHrefs(4) As String
Dim intRecords As Integer = 0

Sub Page_Init()
    If Session("UserName") <> ConfigurationSettings.AppSettings("ADMIN_USERNAME") Then
        Response.Redirect("/default.aspx")
    End If
End Sub

Sub Page_Load()
    Dim objConnection As New OdbcConnection(ConfigurationSettings.AppSettings("DB_CONNECTION_STRING"))
    Dim objCommand As New OdbcCommand()
    objCommand.Connection = objConnection
    objConnection.Open()
    If Page.IsPostBack Then

der er ca 11 tabler i min database og jeg ville meget gerne sende en kopi da det er en del letter en se det her..

Saa laeg en besked hvis du kan hjaelpe mig lidt.
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
16. maj 2009 - 16:59 #1
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
16. maj 2009 - 17:02 #2
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
29. marts 2010 - 21:36 #3
ingen svar så lukker