Avatar billede livse9 Nybegynder
15. maj 2009 - 21:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal taste kode hver gang jeg skal på nettet

Hej

Min trådløse router stod af, jeg fik en ny. Den er fra firmaet, så der er to signaler at vælge mellem, jeg skal bruge det private til min Mac. Med den gamle var det ikke noget problem, men nu siger den hver gang at der ikke er adgang til netværk. Derefter skal jeg igennem opsætning, jeg sætter flueben i "husk koden i sikkerhedslåsen", men næste gang forfra igen! Hvad gør jeg galt? Det er brandirriterende at skulle igennem det hver gang inden jeg kan komme på nettet!

Jeg har også været i systemindstillinger, netværk, og der står den til det rigtige netværk.

Jeg mailer gerne screendumps, jeg ved INTET om computere, og slet ikke om Mac - andet end at den i modsætning til min pc kører uden problemer (bortset lige fra det her ;).

Venlig hilsen
Liv
Avatar billede egonspock Seniormester
16. maj 2009 - 02:51 #1
Prøv at åbne det program, der hedder Hovednøglering, der kan du i en af menuerne finde førstehjælp til nøgleringe og køre det. Hvis det ikke hjælper, så find - i samme program - koden til dit netværk og slet den og se om det ikke hjælper at oprette den på ny.
Avatar billede livse9 Nybegynder
16. maj 2009 - 12:50 #2
TAK! Det var i hovednøgleringen at min gamle kode ny, den havde ikke opdateret den. Det har gjort nu, og det fungerer :)