Avatar billede k-e-n-k Nybegynder
15. maj 2009 - 16:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Java & Adobe Reader

Hej.

Kan jeg bare installere disse programer på Windows 7. Hvis jeg kan hvad skal jeg så bruge. XP eller Vista.
Avatar billede mc_fly Nybegynder
15. maj 2009 - 16:32 #1
Hvad sker der når du prøver at instalere Adobe Reader som Vista?
Avatar billede k-e-n-k Nybegynder
15. maj 2009 - 16:41 #2
Ja det har jeg så ikke prøvet endnu. Ville høre efter om der var nogen der havde erfaringer med dette.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
15. maj 2009 - 16:44 #3
Hej..

kan du ikke uddybe dit spørgsmål lidt ?

Her er et par links som du muligvis kan bruge..

Java.
LINK http://www.java.com/en/download/index.jsp

Adobe Reader.
LINK http://get.adobe.com/dk/reader/

Flash Player.
LINK http://get.adobe.com/flashplayer/
Avatar billede k-e-n-k Nybegynder
15. maj 2009 - 16:51 #4
Joo, det kan jeg sikkert nok. Det jeg gerne vil have er Adobe Reader, Java og Flash installeret på min win 7... Når jeg nu går ind på http://get.adobe.com/dk/reader/ spørger den efter hvilket OS jeg vil bruge. Det er så her mit spørgsmål kommer, hvilket OS skal jeg vælge.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
15. maj 2009 - 17:09 #5
OK..

Hvilken system er din Win 7 ? (32 eller 64 bit)

Hvilken browser bruger du ? (32 eller 64 bit)
(eks.. IE 32/IE 64 - FF 32.osv..)
Avatar billede k-e-n-k Nybegynder
15. maj 2009 - 17:15 #6
Jeg har hentet win 7 32 bit og 32 bit IE
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
15. maj 2009 - 17:20 #7
Jeg bruger Windows 7 og Acrobat Reader til Vista. Ingen problemer her.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. maj 2009 - 17:24 #8
Windows 7 ligner Windows Vista meget, saa du skal selvfoelgelig tage Vista versionen.
Avatar billede k-e-n-k Nybegynder
15. maj 2009 - 17:27 #9
ok. takker for hjælpen. har fået det til at køre med vista. Kan MichaelWJ-IT ikke lige give et svar så er der point, som tak for link.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 12:50 #10
OK.. (O: