Avatar billede thaone Nybegynder
15. maj 2009 - 04:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til hjemmeside

En af mine kammerater har sammensat et velfungerende og flot design til vores nye side, som hedder byen7000.dk. Den gamle hjemmeside er ganske enkelt ikke særlig flot, og han har derfor banket et nyt design sammen til os.

Problemet er bare, at han har ikke tid til at lave noget logo til os, som vi kan bruge, og det er så her, at I kommer ind i billedet. Designet ser således ud http://telefanten.dk/byen7000_3.jpg og jeg håber lidt på, at der er en derude som kan lave et fint topbanner/logo - alle forslag er åbne (næsten, hehe).

De eneste krav der er, er at der står "Lillebæltavisen" - "Lokale nyheder - først". Jeg har været ude og tage billeder af Lillebæltsbroen som I kan bruge til banneret. Hvilke(t) billede der skal bruges er svært at sige, så jeg har bare uploadet en .rar fil med alle billederne i fuld format, så kan I bruge dem som i vil.

Jeg håber på at finde frem til et flot banner/logo som vi kan bruge.
Avatar billede thaone Nybegynder
15. maj 2009 - 04:31 #1
Nåja, billederne kan hentes på www.EnriqueC.dk/Bro.rar
Avatar billede thaone Nybegynder
15. maj 2009 - 19:14 #2
Overhovedet ingen som vil give det et forsøg ?
Avatar billede e-block Juniormester
16. maj 2009 - 08:02 #3
Vil gerne give det et forsøg, men får først tid i morgen søndag...
Hvilken stil søger i? Eller er der "frit valg på alle hylder" for mig?
Kig gerne på min hjemmeside www.jeppesengrafisk.dk

Vh

Paw
Avatar billede thaone Nybegynder
18. maj 2009 - 18:45 #4
e-block: Det skal bare laves så det passer til http://telefanten.dk/byen7000_3.jpg :-)

Glæder mig til at se hvad du kan bikse sammen.
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
19. maj 2009 - 13:28 #5
Jeg skal også nok lige kigge på noget når jeg kommer hjem :).. Skal stilen være meget minimalistisk ligesom den er nu?..
Avatar billede thaone Nybegynder
19. maj 2009 - 17:23 #6
Kenneth: Bare lav det som du lige synes vil passe til siden, så kigger vi på det bagefter. :-)
Avatar billede thaone Nybegynder
23. maj 2009 - 16:45 #7
Sker der noget.. ?
Avatar billede thaone Nybegynder
31. maj 2009 - 19:18 #8
Ligemeget så.