Avatar billede labs Nybegynder
13. maj 2009 - 10:28 Der er 1 kommentar

Problemer med .local domæne

Hej.
Jeg har et problem med at når jeg sender mails ud via min exchange server, så sender den ud med .local i endelsen, og dette gør at diverse mailmodtagere afviser min mail.
Hvordan får jeg ændret dette så der sendes fra .dk i stedet?
Jeg har forsøgt at slette alle .local adresser inde under bruger i AD, og sat .dk adressen som default, men den sender stadig med .local som afsender.
Nogen forslag?
Det er MS small business server 2003
Avatar billede jkr_bygteq Nybegynder
15. juli 2009 - 11:42 #1
Kør Internet Mail Wizard

http://www.msexchange.org/tutorials/Using_Exchange_2003_Mail_Wizard.html

Under stmp domain for inbound mail, skriver du jeres internet smtp domain, markerer det og klikker på Set as From Address

Voila, så er det klaret :-)