Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
13. maj 2009 - 08:14 Der er 3 kommentarer

Netkort virker ikke?

Jeg har et problem med lan-forbindelsen på en computer.

Når jeg sætter netværkskablet i, er det kun ganske få gange den viser, at der er tilsluttet et kabel.

Hvis den endelig viser der er forbindelse, så modtager den højst et par pakker, men sender ikke noget. Har prøvet med 2 forskellige netkort, og det er samme fejl.
Har prøvet forskellige PCI-porte osv..

Nogle Ideer?

/Lars
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
13. maj 2009 - 08:22 #1
Har lige prøvet at bruge en Asus USB W-lan i stedet, og der fik jeg denne meddelelse: "windows kunne ikke logge dig på netværket"
Avatar billede freddie_dk Nybegynder
13. maj 2009 - 08:52 #2
Bare et gæt...

Men kunne det være kablet/stikket/forbindelsen?
Prøv at koble det samme kabel i en anden pc og se om det virker på den... Kunne jo være det.
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
13. maj 2009 - 20:00 #3
Niks, alt er tjekket...

Det er åbenbart noget i windows, har formateret på anden disk, og det kører fint, men nogle der har en ide til, hva problemet skyldes på den anden disk, har lavet en reparation af windows uden held...