Avatar billede Gnoleben Nybegynder
12. maj 2009 - 00:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsom MacBook - renses hvordan?

Jeg synes, at min MacBook er blevet sindssyg langsom - og den larmer også rimelig meget, når den bliver presset af meget aktivitet.

Derfor vil jeg gerne vide, hvordan man renser harddisken - gerne uden, at jeg skal reinstallere styresystemet.

Jeg håber, der er nogen, som kan hjælpe!
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. maj 2009 - 07:57 #1
Du kan prøve at give den en tur med Yasu. Det har før hjulpet hos mig.

http://jimmitchelldesign.com/projects/yasu/
Avatar billede Gnoleben Nybegynder
12. maj 2009 - 12:00 #2
Tak for det Spotgun - jeg vil lige prøve det, og vender så tilbage til dig igen.
Avatar billede Gnoleben Nybegynder
12. maj 2009 - 23:24 #3
Det har hjulpet meget fint. Findes der andre af lignende art?
Avatar billede Gnoleben Nybegynder
12. maj 2009 - 23:24 #4
Og er der nogen, som kender et program, hvor man kan teste for virus?
Avatar billede mielsen Nybegynder
23. november 2010 - 18:08 #5
http://www.sophos.com/products/free-tools/free-mac-anti-virus/tech-specs.html

Gratis Anti virus til mac
Jeg har ikke selv brugt det, men det skulle efter sigene være godt.