Avatar billede fk87 Nybegynder
11. maj 2009 - 20:08 Der er 2 kommentarer

Banner til privat website

Hej Eksperter,

Jeg søger en der kan lave et topbanner, til en privat hjemmeside. Banneret skal være et der viser, at der er tale om en badminton side.

Jeg er åben overfor mange forskellige forslag, og vil gerne komme med mine forslag til, hvad det bør være ud fra de eksempler i kommer med (:

Det skal gerne være et stilrent og måske hen mod det minimalistiske design.

Kunne godt tænke mig noget i den her stil mht. flash: http://www.newtutorials.com/cool-masking-effect.htm

Kom med forslag - På forhånd tak!
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. maj 2009 - 16:34 #1
Hvad har du af budget på opgaven? Hvad med deadline?

Jeg er klar over at du skriver privat hjemmeside, men du forventer vel stadig en professionel løsning?

Mvh
Brian
Avatar billede 4v3nger Nybegynder
19. maj 2009 - 09:41 #2
har et bud... hvis du oplyser en email adresse sender jeg en flash til dig...