Avatar billede ozzi Nybegynder
11. maj 2009 - 17:15 Der er 1 løsning

IE8 og DOT4 printerport

Jeg har netop installeret en HP LaserJet 3005x printer via USB. Den kører på en DOT4 port som blev installeret sammen med printerdriveren. Jeg har nu fået det problem at IE8 ikke altid vil starte når jeg klikker på ikonet i start menuen eller hvis jeg klikker på et link i en e-mail. Når jeg går ind i Task Manageren under Processor, ligger der flere instanser af iexplorer.exe og kører og tager resourcer, men jeg kan ikke få adgang til dem. Jeg kan afslutte dem, men det er ikke altid det hjælper. Når jeg forsøger at åbne IE lukker programvinduet lige så hurtigt ned igen, og efterlader en åben process.

Jeg har prøvet at reetablere systemet til før jeg installerede printeren og så virker alt fint igen. Så snart jeg har installeret driveren og porten påny er problemet der igen.

Somme tider får jeg lov at starte programmet, og så virker det fint i en periode.

Er der kendte problemer med printer porten/printeren/IE8?
Avatar billede ozzi Nybegynder
12. oktober 2010 - 12:56 #1
lukker