Avatar billede TRoXa Novice
11. maj 2009 - 15:47 Der er 1 løsning

Apache2 + PHP5

Jeg har et problem på min debian server der er hosted et sted på nettet.

I går prøvede jeg at installere ispcp (ISP Control Panel) og den lavede mildest talt fuldstændig rod i hele serveren og nedlagde alt hvad der hed apache+php+mysql.

Jeg kørte før med apache 1.3 og php4.3 men valgte så i den situation jeg nu var i at installere apache 2.2 + php5

Det kom som sådan til at virke okay, men der er så et kæmpe problem.

skriver jeg www.servernavn.dk i min browser virker siden. skriver jeg servernavn.dk kan jeg få lov til at download index.php med fuld kildekode. Jeg har desværre så lidt forstand på det at jeg virkelig er ude og svømme på dybt vand.

Jeg håber der er nogen der er i stand til at hjælpe.
Avatar billede TRoXa Novice
11. maj 2009 - 15:59 #1
ups forkert tråd.