Avatar billede stbr Nybegynder
11. maj 2009 - 12:28 Der er 4 kommentarer

Sidepanel "stjæler" processkraft

Efter sidste opgradering blev IE8.0 installeret på min VistaHomePremium. Herefter ser det ud til at sidepanelet belaster min processor med 60% konstant. Hvis jeg lukke sidepanelet ned falder belastningen til 2-4%.
Kender nogen en fix til dette?
//stbr
Avatar billede mihj Nybegynder
11. maj 2009 - 14:47 #1
Ikke andet end at lukke sidepanelet, det bruger udfatteligt meget CPU kraft.
Avatar billede stbr Nybegynder
11. maj 2009 - 14:58 #2
Det er jo ingen løsning, når det ikke var sådan tidligere
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2009 - 19:47 #3
Kan ikke se at IE er problemet...?
Avatar billede stbr Nybegynder
12. maj 2009 - 08:00 #4
nej, men jeg har også opdaget at der kom en SP2 til min Office 2007, men det vat kun de 2 der blev installeret.