Avatar billede neumann Nybegynder
10. maj 2009 - 20:19 Der er 1 kommentar

Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på. IGEN

Hej
Jeg ved godt den har været før, og hvad der er beskrevet hvorledes der kopieres data via fejlsikret tilstand, til USB .. osv. syndes jeg ikke om, da fejlen er opstået et eller andet sted, og den fejl vil jeg har fjernet, så det ikke opstår igen, måske.

Så hvor er den korrekte fejl og hvordan korrigere jeg den.
Avatar billede neumann Nybegynder
11. maj 2009 - 06:31 #1
Hov! glemte lige...kan logge ind via fejlsikker tilstand, og det er vista home basic.