Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. maj 2009 - 16:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bærbar fryser

hej.

jeg har en acer travelmate 5300.
har brugt den i nogle uger nu, men så ville jeg koble den på vores netværk, og når jeg gør det fryser den.
har startet forfra og installeret det hele igen.
men problemet er der stadigvæk.
jeg skriver koden for at få forbindelse til vores netværk og
så opretter den forbindelse. men 5 sekunder efter den har fået forbindelse fryser den.'
den eneste jeg kan gøre er at holde knappen nede og genstarte, og så fungere den fint til jeg prøver igen.
håber der er nogen der kan hjælpe sådanne en dejlig helligdag..

på forehånd tak
Avatar billede mc_fly Nybegynder
08. maj 2009 - 16:56 #1
Når den fryser, kan du så få processlisten frem vha. Ctrl + alt + delete?

Har du eventuelt et eksternt netkort (PCMCIA-kort) du kan teste med?

Er problemet der også med kabel?
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. maj 2009 - 17:37 #2
når der er forbindelse med kabel fryser den  også
jeg har ingen eksternt netkort (PCMCIA-kort) jeg kan teste med
og jeg kan ikke bruge  Ctrl + alt + delete når den fryser

nogle foreslag
Avatar billede mc_fly Nybegynder
08. maj 2009 - 19:30 #3
Fryser den også på kabel når du har deaktiveret trådløst netværk (hvis der er en kontakt til det på computeren).

Prøv eventuelt i fejlsikret tilstand på kabel. Virker det?
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. maj 2009 - 20:38 #4
den fryser ikke på kabel i fejlsikret tilstand, det er sku da uderlig.......

hvad kan der være galt????
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. maj 2009 - 20:41 #5
og den fryser heller ikke på trådløst i fejlsikret tilstand.
underlig pc..

nogle foreslag????

kan det være noget driver halløj?
Avatar billede mc_fly Nybegynder
08. maj 2009 - 23:00 #6
Ja, eller et program der får den til at fryse.

Prøv at deaktivere antivirus.