Avatar billede drenriza Nybegynder
08. maj 2009 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Godt program til hjemmeside design.

Jeg er på udkik efter et program til hjemmeside design. Det skal være et program der kan gøre det flot, og må gerne være et professionelt program.
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2009 - 15:58 #1
Photoshop og Illustrator fra Adobe er nok blandt det bedste du kan finde - men som med så meget andet i denne verden er det mere personen bag end værktøjerne der afgør hvor godt det bliver.
Avatar billede Dajuf Nybegynder
09. maj 2009 - 10:25 #2
Nu kommer det an på, om du mener et program, du kan kode hjemmesiderne i, eller om det er et, du laver designet i.

Til det design-mæssige er Photoshop et rigtig godt program. Ulempen er, at det er så dyrt, men du kan lave nogle rigtig flotte hjemmesider. Hvis du eventuelt ikke har råd til at betale så dyrt et program, kan du downloade trial'en på Adobe Photoshop CS2 - hvis den stadig kan findes på nette - hvormed Adobe Imageready følger med gratis, som er næsten lige så godt.

Til at kode websites findes der også mange gode programmer. Et godt er Adobe Dreamweaver, der desværre også koster en del. Det gode ved at programmere er dog, at du ikke behøver et smart program for at gøre det - du kan sågar gøre det i notesblokken. :)

Men som keysersoze påpeger, er det ikke programmet, der gør det, men personen bag. Til det er Photoshop i hvert fald en god start. ;)