Avatar billede anneba Nybegynder
08. maj 2009 - 09:34 Der er 10 kommentarer

Fjernelse af Windows Live Messenger

Jeg vil bare høre, om der er nogen, der evt. kan hjælpe mig med at få fjernet Msng fra min computer. Jeg har slettet det i tilføj/fjern programmer, men alligevel bliver det ved med at åbne, når jeg starter computeren?

Hvis nogen har et bud på hvad problemet kan være, må I meget gerne lige smide et svar

På forhånd tak, Anne
Avatar billede Sjostrom Nybegynder
08. maj 2009 - 10:04 #1
Når Messenger er startet, kan du bare gå ind i funktioner -> Generelt. Her kan ud fjerne de flueben der gør at Messenger starter sammen med Windows.. Herefter burde det kun starte når du selv be´r om det....

Om det kan fjernes helt ved jeg faktisk ikke...
Avatar billede anneba Nybegynder
08. maj 2009 - 10:12 #2
okay, men problemet er egentlig, at jeg gerne vil have fjernet det helt, så jeg kan installere en ældre version.
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. maj 2009 - 10:24 #3
Prøv dette:

find filen sysoc.inf i windows inf mappen åben den i notepad, fjern hide i linien:
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7 så den ser således ud
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7 gem, og nu kan du fjerne den via tilføj fjern
Avatar billede anneba Nybegynder
08. maj 2009 - 10:30 #4
Jeg kan ikke finde filen sysoc.inf i mappen
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. maj 2009 - 10:30 #5
Ups, kommer lige i tænke om, at det hvis kun virkede på min Windows Messenger under Windows XP.
Avatar billede anneba Nybegynder
08. maj 2009 - 10:31 #6
okay, det er nok der problemet ligger så. jeg har nemlig Vista
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. maj 2009 - 10:33 #7
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. maj 2009 - 13:32 #9
Kunne du bruge det sidste link?
Avatar billede nph12 Nybegynder
19. maj 2009 - 10:30 #10
Fik du til at virke?