Avatar billede miti7 Nybegynder
07. maj 2009 - 22:57 Der er 4 kommentarer

Tilsluttelse af højtalere til computer

Hej Eksperter!

Jeg står med det problem, at jeg gerne vil have tilsluttet mine højtalere til mit stereoanlæg til min computer? - Er dette muligt, og hvordan?
Avatar billede mc_fly Nybegynder
08. maj 2009 - 00:05 #1
Hejsa

Ja, det er skam muligt.

Sidder højtalerne i anlægget nu?

Hvis de gør, skal du blot forbinde anlægget med dit lydkort. Det er sikkert mini-jack (i lydkortet) og 2 * Phono (i anlægget).

Du skal bare bruge den port i lydkortet hvor du normalt har dine PC-speakere i.
Avatar billede miti7 Nybegynder
08. maj 2009 - 10:00 #2
Hvordan forbinde anlægget med min computer ?  Hvilket slags stik skal jeg bruge til det ??
Avatar billede mc_fly Nybegynder
08. maj 2009 - 12:15 #3
Jeg gætter på mini-jack til dobbelt phono
08. maj 2009 - 14:36 #4