Avatar billede vbmojo Nybegynder
08. juli 2001 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Multiple choice test i ASP

Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle links til gode eksempler på et online multiple choice test system?

Jeg forestiller mig af have et antal spørgsmål i databasen og så give brugeren mulighed for at vælge hvor mange spørgsmål han vil have. Derefter skal spørgsmålene vises 1 ad gangen indtil han/hun er færdig. Derefter vises resultatet samt link til de spørgsmål hvor svaret var forkert. Her vises så hvad brugeren svarede, hvad det rigtige svar var og en uddybende forklaring.

Håber nogen ligger inde med nogle gode eksempler eller links.

/MoJo
Avatar billede wismann Nybegynder
08. juli 2001 - 11:48 #1
har du kikket på www.asp.dk eller www.builder.dk ???

*Wismann*
Avatar billede zoidberg Nybegynder
08. juli 2001 - 17:06 #2
Avatar billede vbmojo Nybegynder
09. juli 2001 - 13:56 #3
Tak for hjælpen. Det ser ud til at kunne bruges.