Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 12:55 Der er 4 kommentarer

Min computer genstarter uden jeg ber den om det

Forleden lagde jeg xp pro sp2 ind på ungerns stationærer, det resulterede i at den bliver ved med at genstarte hver gang jeg beynder og bruge windows. prøvede så og lægge styresystemet ind på ny men uden held. nogen der har nogle råd til hvad det kan være?
Avatar billede Dajuf Nybegynder
07. maj 2009 - 14:24 #1
Kan du komme så langt, at du kan nå at udføre en genoprettelse af computeren?
Avatar billede Djuzstes Nybegynder
07. maj 2009 - 14:27 #2
ja, men problemet er at den begyndte allerede da jeg kom ind i xp første gang.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
07. maj 2009 - 15:54 #3
Hvis den er så nyinstalleret, så formater den og start forfra og se om det gør en forskel.

Ikke lige til at sige hvad der forårsager denne fejl.

Vi kan kalde det en Windows feature... indtil videre :P
08. maj 2009 - 15:17 #4
... og (gen)instalationen bør(SKAL) være uden internettilsluttet på nogen som helst måde ...

http://www.eksperten.dk/artikler/1104
Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...