Avatar billede fusion-it Nybegynder
07. maj 2009 - 09:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

onload="window.print(); ?

Hej

Jeg sidder og roder lidt med Erik Ginnerskov' s siden på denne side finder man dette:

<body onload="window.print();">

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/printud.asp?id=prtny

Dette giver mulighedfor at printe, findes der en onload komando som gør at man kan vise print før man udskriver ?
Avatar billede roenving Novice
07. maj 2009 - 09:44 #1
Næh ...
Avatar billede fusion-it Nybegynder
07. maj 2009 - 10:17 #2
ok hvordan kunne man så lave det har du nogen ide til det ?
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
07. maj 2009 - 11:26 #3
Det kommer jo an på, hvad du mener med at vise print før man udskriver? Mange laver det man kalder en printervenling side, hvor man kan fjerne de elementer man ikke ønsker printet, og vise resultatet i et nyt vindue?!?
Du kan ikke som sådan kalde browserens print-preview (du kan vist godt i IE, men det kræver nogle Exec-kald, og det er ikke en holdbar løsning)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
07. maj 2009 - 12:25 #4
Ok JEg laver det med nyt win :)))

Håbede bare der var en funktion som kunne gøre det når det var muligt med print :)

Svar=Point
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
07. maj 2009 - 12:34 #5
Svar