Avatar billede coool.dk Nybegynder
06. maj 2009 - 18:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

testpersoner til billede upload site (via mms fra mobil)

Hey, jeg er så småt ved at være klar til en testfase af min side, hostet på min egen server (på sløv forbindelse for nu) det korte af det lange er at jeg mangler nogle testpersoner til at give noget feedback på hele sitet. både på funktionalitet og på fejl mangler. og det designmæssige og ikke mindst evt. sikkerheds brister.

alle er velkomne til at kigge ind på:
http://www.ts-web.dk

send gerne feedback her, eller på s@coool.dk

Der er ingen overtakserede ting på siden, det hele koster kun alm sms takst/alm mms takst.

Mvh Sonny - Jeg glæder mig til at høre jeres mening
Avatar billede fusion-it Nybegynder
06. maj 2009 - 18:52 #1
Jeg undre mig lidt overdu sætter links til siden i bunden hvor man kommer til fejl både på CSS og XHTML??

Få siden til at validere de er en fordel. ;)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
06. maj 2009 - 18:57 #2
Når man køre engelsk skriver den stadig på Dansk :)

Ved ikke om det er meningen men syntes det er ret irriterende, første bokstav er understeget i menuen ?
Avatar billede coool.dk Nybegynder
06. maj 2009 - 19:17 #3
det med sproget er jeg klar over, mangler at oversætte siderne. det tager jo lidt tid.. :) det med første tegn er meningen ved tryk på alt+shift+bogstavet skifter den til den side.

Valideringener jeg også klar over, det kommer også siden er som sagt endnu ikke 100% færdig.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
06. maj 2009 - 19:23 #4
Ok fin side men syntes stadig ikke om den menu :) måske det bare er mig..... jeg kunne da godt savne lidt runde hjørner her og der for ligesom at få det mere flyende :)