Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 14:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til indkøb af ny PC

Jeg skal bruge en ny maskine og mit budget er 4.000 kroner.

Behovet er at den skal kunne køre Camtasia, Audacity, surf og mail.

Jeg har ikke lyst til at samle den selv, jeg kan hente i Københavns området og ellers en leveringstid på 1-2 dage.

Hvad skal jeg have?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 14:32 #1
skal du kunne spille på den.?
Have en del programmere kørende på samme tid.?

Har du nogle minimums krav il hvor lille/stor den må være.

Man kan sagtens få en GOD ny Pc for 4000 kr. m. 2 års garenti på.
Og det du skriver du skal bruge den til kan alle nyere Pc sagtens klare.

Har du nogle mærker du speciet ikke vil have.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 14:34 #2
det var en kommentar den skulde stå på og IKKE et svar´´sorry (da jeg ikke er point hunter:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 14:39 #3
har du et krav til batteriets levetid samt skal det være en laptop eller en stationær Pc.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 14:39 #4
har du et krav til batteriets levetid samt skal det være en laptop eller en stationær Pc.?
Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 15:05 #5
Ingen spil. Maskinen skal udelukkende bruges til de fire behov:

- Camtasia (optage i 1024x1024), Audacity, surf og mail

Jeg har ingen præferencer for om det skal være en stationær eller bærbar.

Batterilevetid er heller ikke så vigtig, da jeg regner med at være på lysnettet, mens jeg arbejder. Dermed ikke sagt at jeg går efter 10 minutters levetid :)
Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 15:06 #6
- Camtasia (optage i 1024x1024), Audacity, surf og mail

skulle have været:

- Camtasia (optage i 1024x768), Audacity, surf og mail
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:18 #7
ok jeg finder et par staionær samt laptop så kan du selv afgøre om det er noget for dig.
Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 15:27 #8
Det lyder godt.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:29 #9
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:38 #10
bærbar Pc:  http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1468133_(Wupti2).html

Og lige en 2. stationær der er fed (det er den i midten nr. 2 af de 3 på siden) den hedder " Trend PC Office line"

Link:http://www.compumail.dk/computergruppe.php?gruppe_id=433&type=

Skal jeg komme med et par mere jeg kan stå inde for.??
Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 15:41 #11
Det kunne det være. Jeg har rimeligt styr på CPU, RAM og HDD, men grafikkort er jeg blank på.

Mens du ledte, så kiggede jeg selv lidt rundt og stødte på dem her

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=501867&Specs=true

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=504558&Specs=true

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=513330&Specs=true

Hvad synes du om dem?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:43 #12
den her Pc kan osse sit kram: (bærbar) Acer Extensa EX4230-572G16Mn / 14.1" Skærm Nr. 5

Link: http://fcomputer.dk/?show=menu&menuid=1414
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:44 #13
grafikkortet skal helst ikke under 7600. Jeg har et på GEforce 9300 (GeForce er noget af det bedste)

Kigger lige på dine valg.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:53 #14
Hej alsc´´ jeg vil sige at nr. 2 link du har sat ind er en pærfekt maskine til dit formål og der er et fedt og godt grafikkort på samt 4GB ram og god plads på harddisken samt prisen er ok. Ikke et dårligt valg hvis det var mig. (jeg spiller meget og bruger min laptop til at kører krævende programmer der som man siger spiser ram som morgenmad:)
Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 15:56 #15
Så køber jeg den. Tak.

Smid lige et svar, så får du pointene - uanset om du er pointliderlig eller ej, så fortjener du dem :)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 15:56 #16
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=504558&Specs=true

det er denne her jeg omtaler god maskine og god pris samt et rigtig godt grafikkort hele GeForce 9500 - Nice;-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. maj 2009 - 16:02 #17
Bukker & Takker:)

Skulde du fortryde dit køb så lad være med at bruge point på en ny tråd men bare forsæt i denne her så skal jeg nok hjælpe dig det jeg kan uden point:)

Jeg bliver lidt misundelig på den maskine for den styrer sku'

Kan du hygge dig og have en forsat GOD dag;-)

Du kan altid fange mig på MSN hvis der er noget.
Avatar billede alsc Nybegynder
06. maj 2009 - 16:03 #18
Lyder godt :)