Avatar billede gumfii Nybegynder
06. maj 2009 - 13:26 Der er 1 kommentar

Sony Cybershot - mystisk opførsel!?

Mit ellers altid velfungerende Sony Cybershot DSC-W200 er pludselig begyndt at opføre sig meget mærkeligt:

Når jeg tænder kameraet, skydes linsen ud et kort øjeblik, for derefter et trække sig ind igen. Dette gentages et par gange, hvorefter beskeden "turn of the camera, and try again" kommer frem.
Jeg kan intet gøre undervejs. Kan godt se billeder der allerede er taget og ligger på memorysticket, men fotografering er ikke muligt..
Nogen der kender til dette problem? Kan jeg fixe det selv, eller kræver det en reparation?
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. maj 2009 - 22:52 #1
Prøv at gå på producentens hjemmeside, dels for at se, om det er et kendt problem, dels for at se, om der ligger ny firmware.
Er det første tilfældet, så ligger der sikkert også en løsning, eller løfte om en.
Er det andet tilfældet, så download og installer.
Kan være, at det løser dit problem.
Du kan, hvis ingen af de 2 muligheder er tilgængelige, lægge dit problem ind til løsning hos deres support.
/ptj_11