Avatar billede taos Nybegynder
05. maj 2009 - 13:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt og billigt kompakt digital kamera

Hej Eksperter

Går i øjeblikket og kigger mig omkring efter et kompakt digital kamera. Prisen jeg er villig til at give ligger på omkring de 2000kr.
Kan se der ligger et par andre tråde, med folk der pgså har været på jagt, men de er efterhånden lidt gamle, så derfor opretter jeg denne tråd, hvis der skulle være sket en udvikling.

Det jeg er ude efter er et kamera der tager et rimelig godt billede, og gerne må gøre det lidt tjept med at tage billedet.

Så kom med jeres foreslag til hvad jeg skal købe :)
Avatar billede humlebien Novice
05. maj 2009 - 14:04 #1
Lytter med - står i samme situation :o)
Avatar billede WPCS Nybegynder
03. juli 2009 - 14:16 #2
Skulle jeg vælge et kompakt kamera idag ville jeg klart købe dette:

- Panasonic TZ5

Kåret som det 'Best European Compact Camera 2008/2009'

http://www.dphotojournal.com/best-8-digital-cameras-2008-2009/

Se kameraet her på edbpriser.dk

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=432781&searchArea=&Soegeord=
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. september 2009 - 07:44 #3
Taos, lukker du tråden?
Avatar billede taos Nybegynder
07. marts 2011 - 22:42 #4
svar