Avatar billede Draka Nybegynder
05. maj 2009 - 00:25 Der er 2 kommentarer

Afspilling af dvd

hejsa

har lige købet en dvd hvor der lå et fremviser program som firma ment man skulle bruge til at se deres film med, så jeg installer det og fandt ud af det overhoved ikke fungeret. øvøv... så jeg afinstaller det og nu hvor jeg vil afspille andre dvd via. pc kommer den ikke længere end at skriv advarsel må ikke kopier osv. Som alle dvd altid start med. (nu skal det siges jeg kør med vista) når jeg gå ind i computer og trykker på dvd drev skriver den at der ikke er nået program tilknytte og man skal se i kontrolpanel hmm under hvad tænker jeg så... men har prøve at installer codec igen (K-Lite full) det hjælper heller ikke. nogen som har er godt vud på hvad jeg skal gører ? har endda prøve at gå tilbage i tiden uden held så nu jeg lost...
Avatar billede justrace Novice
05. maj 2009 - 00:51 #1
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=5155&s=682

Den kan måske klare problemet. Det er afgjort den bedste der findes.
Avatar billede j3ppah Novice
05. maj 2009 - 08:36 #2
Brug da helt klart VLC http://www.videolan.org/vlc/
Så har du ikke brug for alle de codec osv.