Avatar billede Cars10 Praktikant
04. maj 2009 - 14:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reklame banner

Hej eksperter

Jeg skal bruge nogle reklame bannere på mit site. Jeg vil helst ikke have popup reklamer. Jeg har ikke prøvet før at ligge reklamer på et site, så hvad kan I anbefale og hvad skal jeg være opmærksom på ?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
04. maj 2009 - 14:56 #1
prøv eventuelt google adds - det er ren tekst og nemt at implementere
Avatar billede Cars10 Praktikant
04. maj 2009 - 15:09 #2
Er det det her du mener: https://www.google.com/adsense ?
Du kunne da i det mindste smide et link.

Syntes ikke lige det ser for pænt ud, så fortrække jeg hellere billede reklamer. Baggrunden på mit site er sort / mørk, så kontrasten med hvid baggrund og sort tekst er ikke særlig pæn
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
04. maj 2009 - 15:22 #3
så prøv eventuelt:
http://euroads.dk/dk
De har ret godt tjek på det, og er en dansk virksomhed, og dermed mere målrettet danske firmaer :-)
Avatar billede Cars10 Praktikant
04. maj 2009 - 15:36 #4
Min side er international og på engelsk skulle jeg måske lige have nævnt ;-)
Avatar billede Cars10 Praktikant
05. maj 2009 - 21:27 #5
Er der andre der også har nogle forslag eller er det de eneste der findes ;-)
Avatar billede Cars10 Praktikant
13. august 2010 - 12:30 #6
lukker