Avatar billede kasper76 Nybegynder
04. maj 2009 - 12:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brochure, små tilrettelser

Hej

Jeg skal have sendt en DM ud og i den forbindelse har jeg lavet brochure og visitkort som skal rettes lidt til.

Det drejer sig om 2 ord på visitkort og brochuren skal ændrer på opsætningen, således at trykket går 2 mm ud over kanten samt sætter skæremærker på.

...en der kan hitte ud af det? (send mig evt. en mail kb(snabela)consultus.dk
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. maj 2009 - 12:52 #1
Hvis du googler "free brochure templates" får du (bl.a.) en række brugbare links til skabeloner, hvor du bare skal sætte din egen tekst ind.

Håber det virker. :)
Avatar billede janerusz Nybegynder
18. maj 2009 - 18:54 #2
Hey

Hvad program er brochuren og visitkortet lavet i og hvad filer er de gemt i?

MVH

J
Avatar billede kasper76 Nybegynder
21. maj 2009 - 15:20 #3
jeg har fået hjælp, tak.

Smid et svar og få dine yderst velfortjente point :-)
Avatar billede kasper76 Nybegynder
11. juli 2009 - 19:40 #4
lukker