Avatar billede cyberman2006 Nybegynder
04. maj 2009 - 11:51 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til fjernelse af norton internet security!

Har downloaded norton removel tools for at fjerne norton, men når jeg prøver at køre programet, får besked at programet er ugyldigt 32-win program. prgramet er downloadet her fra:
http://solutions.symantec.com/sdccommon/asp/symcu_defcontent_view.asp?ssfromlink=true&sprt_cid=8fd76a20-d443-4ff6-b9e4-9cb7d13cd741&ln=da_DK&seg=hho&lg=da&ct=dk&src=gg
Er der nogen, der kan hjælpe med at fjenre norton i bedste måde,
så jeg kan installere et andet virus program.
Computer kører med vista 64-bit.

Mvh.
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. maj 2009 - 12:00 #1
Først skal du endelig sørge for at standse alle kørende Nortonprogrammer før du forsøger afinstallation. Det kan du gøre ved at højreklikke på deres små ikoner nede ved siden af uret.

Hent så AppRemover, som er specielt designet netop til vanskeligt sikkerhedssoftware: http://www.appremover.com/cgi-bin/counters/unicounter.pl?name=AppRemoverDownloads&deliver=http://www.opswat.com/appremover/AppRemover.exe

Du kan læse lidt (på engelsk) om programmet her: http://lifehacker.com/5233268/appremover-removes-stubborn-security-applications

Kør det og se om ikke det klarer problemet.

Meld tilbage om det virker.

:)
04. maj 2009 - 12:01 #2
Lige en hurtig ->

Under alle omstændigheder
[HøjreMusseTast] - [Kør som Administrator...]
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. maj 2009 - 12:13 #3
Ja for søren, det er vigtigt. Godt set Larry.
Avatar billede cyberman2006 Nybegynder
04. maj 2009 - 13:12 #4
har kørt programmet som adminstrater, det hjælper ikke.
Avatar billede cyberman2006 Nybegynder
04. maj 2009 - 13:20 #5
skal nok prøve appremover
Avatar billede cyberman2006 Nybegynder
04. maj 2009 - 17:59 #6
kan ikke stoppe kørende norton programmer.Jeg højreklikke på norton ikonen nede til højre, så får jeg noget der hedder
norton protection center,ikke noget med deaktivering af norton.
Jeg gå ind i indstilling af programet,hellere ikke her kan jeg deaktiverer noget.
04. maj 2009 - 18:26 #7
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede cyberman2006 Nybegynder
04. maj 2009 - 19:14 #8
har fundet uninstaller ikon i selv norton internet security mappe
og det hjælper med at fjerne norton.
tak til mchlbk og karise.
kom med et svar karise, så deler jeg points.
04. maj 2009 - 19:18 #9
... jeg vil lige gentage #7 for en go' ordens skyld...
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. maj 2009 - 19:45 #10
Ok, troede du havde kørt Nortons egen uninstall..? Men bare det lykkes, så er det fint nok. :)
Avatar billede cyberman2006 Nybegynder
05. maj 2009 - 15:29 #11
karise, computeren er ny ,købt for 3 uge siden,den kører perfekt,det bare mig, som var uopmæksom på den uninstall ikon. jeg mener, at det er unødvendig med hjjackthis.
kom bare med et svar!
05. maj 2009 - 17:17 #12
Ping...
(Det var et [svar]...)