Avatar billede stigma Nybegynder
03. maj 2009 - 22:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af hjemmeside til Netklub

Hej.

Jeg vil gerne høres jeres mening om et site jeg har lavet til en netklub.

http://bramming-netklub.dk

Hilsen Jeppe.
Avatar billede trinefe Nybegynder
04. maj 2009 - 10:27 #1
Meget fint. - Godt arbejde!
Personligt kan jeg ikke så godt li' det med det ene runde hjørne og så firkantet i den anden side.

Skrifttypen synes jeg absolut ikke om og den passer heller ikke til emnet. Overvej at skifte til den samme som i menu'en.

og så synes jeg at den lyseblå måske virker for fesen i sig selv og sammen med den helt hvide baggrund. (og den er altaå også for fesen i forhold til den blå der er oppe i toplogoet)
Der mangler kontrast..

Super layout, men synes det kan piftes meget op =)
Avatar billede mc_fly Nybegynder
04. maj 2009 - 22:21 #2
Er helt enig med trinefe.

Skrifttypen fremtræder meget skidt i min Firefox.

Kan topbanneret mon gørres transperant så du kan runde venstre øverste hjørne af. Der er en træls kant deroppe nu.

Ellers synes jeg siden er meget fin til dens formål!
Avatar billede stigma Nybegynder
04. maj 2009 - 23:16 #3
Topbanneret bliver firkantet, da jeg har valgt at lave en ramme uden om det hele, hvor det derved har fået en lille skygge også.

Så det bliver rettet i morgen.
Avatar billede webweaver Praktikant
10. maj 2009 - 11:14 #4
Udemærket design. Stille og roligt, og forholdsvis stilrent.
Dog for kedeligt. Som også nævnt, så skal der mere kontrast ind. Evt. border på dine lyseblå bokse.

Udover det, så virker sitet ikke i IE7! Det er skidt.
Din "bar" i bunden, skal du nok lige kigge på. Den ligger ikke hvor den skal. Den er centreret, men er resten af dit site ikke.
Kunne virker som m "beta" skiltet rykker det øverste af sitet.

Og et plus skal da med til at du har valid kode :)

Jeg synes også godt du kunne gøre lige mere ud af banneret.
Hvorfor er "Bramming Netklub" så småt? Du kan jo stort set ikke se logo'et... Men bare et stykke grafik. Det er da meget rart at se hvor man er.
Avatar billede stigma Nybegynder
13. maj 2009 - 22:24 #5
Underligt - Jeg syntes da det virker fint i mit IE.. :/

Banneret skal nok komme :) - Skal bare lige havde resten af administrations siden bygget færdig..
Avatar billede webweaver Praktikant
13. maj 2009 - 22:56 #6
Det kan være du sidder i IE8. Der virker det fint.
Avatar billede stigma Nybegynder
13. maj 2009 - 23:21 #7
Det gør jeg da egentlig også når jeg lige tænker over det ;)

Har du et eventuelt forslag til hvad der kan forårsage det? - Det køre fint i alle andre browsere. :/
Avatar billede webweaver Praktikant
14. maj 2009 - 16:26 #8
Jeg sidder ikke med IE7 længere, så har svært ved at sige det.
Men som sagt, så var det kun bunden som var centreret, det andet var skubbet så meget som "beta" billedet fylder. Hvis du fjernede det, ville det rykke på plads og være korrekt.

Men det må være noget i din positionering.
Du må kigge på opsætningen af div/tables :)