Avatar billede kasper3 Nybegynder
03. maj 2009 - 15:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gemme skaleret vektor grafik i illustrator

Hej

Jeg har lavet et logo i illustrator som fylder ca. 600x600px nu vil jeg gerne have det stående som et favicon på hjemmesiden dvs. det skal skaleres helt ned til 16x16px det ser selvfølgelig fint ud i illustrator da det er vektor grafik.. men når jeg forsøger at gemme det i forskellige formater ser det helt forkert ud.. hvordan skal jeg gemme logoet for at det ser bedst ud?
Avatar billede Himbear Nybegynder
03. maj 2009 - 17:45 #1
Jeg tror ikke det har noget at gøre med hvordan du gemmer det. Men at det ikke kan blive godt når du skalerer det så meget ned. Jeg tror du er ned til at rense det op i Photoshop efterfølgende, eller tegne det fra bunden.
Avatar billede kasper3 Nybegynder
03. maj 2009 - 18:38 #2
nvm jeg tænkte mig ikke lige om