Avatar billede lord_mike Nybegynder
02. maj 2009 - 22:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MS Exchange 2007 Recovery - ,edb fil.

Hej,

Min private server gik ned, og OS'et kunne ikke boote. Så jeg valgte at ville skifte mailudbyder fra privat til en hosted exchange.

Nu skal jeg så bare have overflyttet mine gamle mails.

Jeg har .edb filen, og tilhørende logs for den gamle database, 1.6 GB. er det muligt at remounte denne på en anden exchange installation, for til sidst at tilgå den med outlook?

Har prøvet lidt af hvert. At lave en DB, unmounte den, erstatte db filerne virkede ikke... Og i Exchange Console er der ikke noget der tyder på at genmounte en eksisterende database.

Mvh. Mike.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. maj 2009 - 07:13 #1
Avatar billede lord_mike Nybegynder
03. maj 2009 - 12:41 #2
Jeg mener jeg har checket MailRetriever, det kunne vist ikke gendanne, da de ikke var købt...

Ie. Ikke gratis.
Avatar billede lord_mike Nybegynder
03. maj 2009 - 12:44 #3
På den anden side, så er det en 30 dages eval...

Checker lige.
Avatar billede lord_mike Nybegynder
04. maj 2009 - 08:24 #4
Fik taget en genvej...
Jeg reddede serveren, og fik så den gamle exchange op. Hvorefter .pst kunne laves....

Takker for hjælpen ;)
Avatar billede lord_mike Nybegynder
04. maj 2009 - 08:27 #5
Bogus Svar.